Paulig Juhla Mokka -sesonkipakkaus juhlii äitejä ja äitihahmoja jo kymmenettä kertaa

8.4.2024

Paulig Juhla Mokka juhlii jälleen äitejä, äitihahmoja sekä kaikkia äitienergiaa säteileviä sesonkipakkauksella ja kampanjalla, joka sitoo Juhla Mokka -kahvin ikonisen maun ja äitienpäivän yhteen. Huhtikuun puolivälissä 2024 kauppoihin saapuu Juhla Mokka -sesonkipakkaus sekä rajoitettu erä uniikkeja Juhla Mokka -lahjapakkauksia.

Juhla Mokka -äitienpäiväpakkauksia on tehty vuodesta 2015 alkaen ja tämän vuoden sesonkipakkaus on jo kymmenes. Sesonkipakkauksen kuvitus esittää erilaisia äiteihin ja kahviin liittyviä kaikille tuttuja viestejä leikkisällä tavalla. Tänä vuonna myyntiin tulee myös rajoitettu erä uniikkeja Juhla Mokka -lahjapakkauksia, jotka sisältävät sesonkipakkauksen lisäksi ovikyltin sekä Arabian kanssa yhteistyössä tehdyn Juhla Mokka x Arabia limited edition 0,3 l -mukin, joka on saatavilla ainoastaan lahjapakkauksessa.

Maku, joka herättää äidin

Äitienpäiväkampanja on rakennettu Juhla Mokka -kahvin ikonisen maun ympärille. Kaikille suomalaisille tuttu, hieno ja täyteläinen maku on se, joka herättää meidät äitienpäivän aamuun ympäri Suomen. Juhla Mokka on Suomen suosituin kahvi1 ja kahvin uniikki maku on pysynyt samana jo vuodesta 1929. Pauligin maistotiimi varmistaa, että kahvin maku pysyy satokausivaihteluista huolimatta samana. Hieno ja täyteläinen maku rakentuu parhaista Väli- ja Etelä-Amerikan sekä Afrikan kahvilaaduista.

Maistamme päivittäin noin 200 kahvikupillista varmistaaksemme kahviemme tasalaatuisuuden. Juhla Mokka -kahvin vaaleapaahtoisuus tuo monipuolisesti esiin eri makuvivahteita”, kertoo Pauligin laatuspesialisti Tomi Salaniemi

Äitienpäiväkampanjan avulla Juhla Mokka haluaa laajentaa käsitystä äitiydestä ja kannustaa ihmisiä jakamaan äitienpäiväviestejä oman äidin lisäksi esimerkiksi siskolle, ystävälle tai jollekin toiselle tärkeälle äitienergiaa säteilevälle henkilölle. Kampanja huipentuu Kauppakeskus Kampin keskusaukiolla 3.-5.5.2024 järjestettävään tapahtumaan, jossa voi jättikokoiseen Juhla Mokka -kahvipakettiin rakennetussa studiossa kuvata oman äitienpäivätervehdyksensä.

Tuotetiedot:

Juhla Mokka Äitienpäivä 2024 -sesonkipakkaus, 500g
Kevään odotettu sesonkipakkaus juhlii äitejä, äitihahmoja sekä kaikkia äitienergiaa säteileviä . Pakkaus tulee vähittäiskauppoihin myyntiin huhtikuun puolivälissä.

Juhla Mokka Äitienpäivä -lahjapakkaus
Täydellinen lahjaidea äideille, äitihahmoille tai kaikille äitienergiaa säteileville - tekijöiden tekijöille. Juhla Mokka Äitienpäivä 2024 -lahjapakkaus sisältää kahvipaketin ja ovikyltin lisäksi uniikin Juhla Mokka x Arabia Limited Edition 0,3 l -mukin Juhla Mokka -painatuksella. Lahjapakkausta on myynnissä rajoitettu erä ja ne saapuvat kauppoihin huhtikuun puolivälissä.

Juhla Mokka Äitienpäivä -lahjapakkaus sisältää:
1 kpl Juhla Mokka 500g sj
1 kpl Juhla Mokka x Arabia Limited Edition 0,3 l -muki
1 kpl Äiti juo nyt kahvia -ovikyltin

Lähteet:

1Paulig Brand Tracker 2024

Lina Leden
viestintäpäällikkö, Paulig
communications@paulig.com

Pauligista

Paulig on kansainvälinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: Tex Mex-, Snacks- ja World Foods –tuotteita, kahvia sekä mausteita. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Poco Loco ja Zanuy. Valmistamme tuotteita myös asiakkaiden omille tuotemerkeille ja teollisuusasiakkaille. Vuonna 2023 Pauligin liikevaihto oli noin 1,2 miljardia euroa. Paulig perustettiin 1876 ja sen omistaa 100 % Pauligin suku.  Yrityksen palveluksessa on 2 200 työntekijää 13 eri maassa työskentelemässä lupauksemme eteen ”For a life full of flavour”.

www.pauliggroup.com